NIEUW
Een CRM koppeling?
Bij ons is het zo geregeld!
Efficiënt en snel weten wie je belt, het is allemaal mogelijk met de CRM-Telefonie koppeling van WeCloudit. Door middel van een applicatie op je Windows of MacOS P.C. krijg je snel informatie over wie er belt. Het mooie van alles is; de popup bevat flexibel alle informatie die je zelf zou willen zien en is volledig zelf te configureren. Adres? Naam? Email? Of toch andere informatie? Het is allemaal mogelijk en in twee klikken zelf aan te passen. Daarnaast ondersteunt de VoIP CRM koppeling het gebruik van “hot buttons”. Knoppen waaronder je diverse snel-acties kunt plaatsen, specifiek aangepast aan jouw gebruik en je eigen wensen. Klantkaart openen? Direct een email maken naar degene die belt? Snel en simpel, want het telefoonnummer wordt handig gekoppeld aan het email-adres uit het CRM.
Waarom zou je eigenlijk een VoIP CRM koppeling willen?
Als een klant belt, weet je eigenlijk direct met wie je spreekt, je hoeft dus niet meer te vragen naar de naam of bijvoorbeeld klantnummers. Daarnaast kun je acties die mogelijk uit het telefoongesprek voortvloeien, snel verwerken in je CRM bij de juiste contactpersoon. Het zorgt dus naar de klant toe voor een veel soepelere klantbeleving en voor jou als bedrijf voor een kwalitatief beter klantcontact en snelle interne afwikkeling. Het zorgt daarnaast ook voor een persoonlijkere klantcontact doordat je direct bent ingesteld op degene die belt.
Welke CRM’s ondersteunen we met onze VoIP koppeling?
Staat je CRM er hieronder niet bij? Neem contact met ons op. Er zijn altijd mogelijkheden koppelingen specifiek te maken. Zie ook onze API koppeling waarbij we o.a.de Call events kunnen doorsturen naar jouw eigen (custom) CRM.
2Solar Software, 4PS, Accelerate, Act!, AFAS, AFAS Profit, AFAS Small Business, Alexion, Assistent Assurantie Software, Assu®, AuditCase, Belco, Bloxs, BouwInfosys, Bullhorn, ByteGear, Carerix, CATSone, Clientbox, Codex, CSS-CAR-Systems, Datev, Dation Rijschoolsoftware, Datto Autotask, DIAS Assurantie, EveryOffice, Exact Online, Exact Synergy, Exquise, Exquise Next Generation, EyeMove, Faster Forward, Freshdesk, Freshservice, Google, Gripp, HaloPSA, HubSpot, iDAS – BeesdA2, IDEXX Animana, Inserve, Itris ViewPoint, KidsVision, Kolibri, Lightspeed eCom, Lime, Magento 2, Medicom – Pharmapartners, Mews, MicroHis, Microsoft Dynamics 365 Business Central, Microsoft Dynamics 365, Neoforce, Novadent, Oase Dental, Odoo, Office365, OutSmart, PerfectView, Pipedrive, Radar, Realworks, RecruitNow, Regie Korton Software, ResalePartners, RobinHQ, Salesforce, SAP Business One, ServiceNow, Sherpaan, Simar, Simplex, Simplicate, Smart Stone, Smart Trade, Software Gemak (voorheen Unit4 Multivers), Store365, Stratech-RCS Enterprise, SugarCRM, SuperOffice, SuperOffice On-Site, Syntess Atrium, TaxSys Pro, Teamleader, Tobias AX – Aareon, TOPdesk, Trengo, Tribe, Twinq, Urios, Visma Djuma, WinTax, WinTree®, XPS, Yellow Yard, Zendesk, Zendesk Talk, Zig, Zoho, Zoho Desk