Zakelijke telefonie

De slagader
van je bedrijf

Home » Zakelijke telefonie

Zakelijke telefonie
is essentieel
voor jouw bedrijf

Flexibiliteit en stabiliteit is key!

Zakelijke telefonie is één van de belangrijkste onderdelen binnen een bedrijf. Via vast en mobiel altijd bereikbaar zijn voor je klanten, dát is wat telt.

WeCloudit helpt je zelfs meer dan alleen bereikbaar te zijn. Wij zorgen ervoor dat jouw zakelijke telefonie professioneel en efficiënt wordt ingericht waardoor je meer tijd overhoudt voor jouw klanten.

Onze zakelijke telefonie werkt door middel van hosted VoIP. Dit systeem biedt veel functionaliteiten en mogelijkheden. Het is flexibel, eenvoudig uit te breiden en bijzonder stabiel.

Vraag meer informatie!

Maatwerk oplossingen die je écht verder helpen.

Wij zorgen ervoor dat je dagelijkse ICT-diensten 100% tip top in orde zijn en áltijd up-to-date, 24/7 geen ICT zorgen meer!

Vaste zakelijke telefonie

Zoals je gewend bent

Vaste telefonie is bellen over het internet met behulp van vaste hardware. Vaste bureautoestellen of handzame handsets en roaming oplossingen maken dit mogelijk.

Mobiele telefonie

Bewezen KPN netwerk

Betrouwbaar bellen via mobiel, staat of valt met de betrouwbaarheid van het GSM netwerk. WeCloudit heeft haar eigen UCBee netwerk, dat gebruik maakt van de bewezen KPN infrastructuur. Razend snel 4G, roaming en vast op mobiel worden .

Vast op mobiel

Grenzeloos bellen

Je mobiele telefonie en vaste telefonie koppelen? Bellen en gebeld worden op je vaste nummer is mogelijk met een VAMO abonnement. Je bepaalt zelf met welk nummer je uit belt, via de UCBee app. Vast op mobiel maakt gebruik van het UCBee netwerk. Unified communications op zijn best!

Webphone

Flexibel telefoneren

De webphone is een softphone op een webpagina. Bellen direct via de browser. Er hoeft geen software te worden geïnstalleerd Je hebt enkel een goede headset nodig.

Softphone

Telefoniesoftware

De softphone is software waarmee je kunt bellen. Je hebt dan geen vast toestel meer nodig. Softphones zijn beschikbaar voor:

  • Windows
  • Mac
  • iOS
  • Android

Microsoft Teams

DAt is pas integratie!

Je kunt met je collega’s binnen jouw organisatie intern videobellen etc. maar er is nu ook de mogelijkheid om Teams te gebruiken voor normaal telefoonverkeer via de cloud PBX dienst van WeCloudit. Je kunt zo een directe koppeling maken tussen de VOIP dienst en de Microsoft Teams omgeving

Functionaliteiten

Er is zoo veel mogelijk bij ons!

Groepen

Heb je meerdere personen op één afdeling die tegelijk gebeld moeten worden, dat kan met een belgroep. Ook kan er worden gekozen in welke volgorde.

Wachtrijen

Meerdere functionaliteiten terwijl je klant in de wacht staat, bijvoorbeeld een wachtmuziekje of periodieke boodschap.

Keuzemenu

Het keuze menu zorgt ervoor dat je klanten naar de juiste afdeling en met de juiste mensen doorverbonden worden.

Voicemail

Ben je even niet beschikbaar dan vangt jouw zakelijke voicemail bericht de beller op. Het bericht kan ook worden gemaild.

Fax2Email

Met de fax2email module is het mogelijk om snel faxen te ontvangen en te verzenden via jouw persoonlijke mailbox.

Tijdvoorwaarden

Gebruik van tijdvoorwaarden in het belplan. Zelf je tijdvoorwaarden aanpassen is mogelijk.

BLF

Staat voor Busy Lamp Field, makkelijk kunnen zien of je collega’s beschikbaar zijn.

Gespreksopname

Wil je gesprekken opnemen? Dat kan via onze extra dienst gespreksopname. Gesprekken kunnen tot één jaar lang worden opgeslagen en zijn direct af te luisteren/downloaden via ons portal.

Conference

Met deze functie kan je snel en eenvoudig een gesprek met meerdere personen opzetten. Het voordeel is dat je gelijktijdig kunt overleggen zonder dat je bij elkaar in hetzelfde kantoor zit.

Postcode routering

Een binnenkomende telefoontje routeren op basis van postcode, doe je met onze postcode routerings-module

Gemiste gesprekken

Bang dat je gesprekken mist? Gebruik onze slimme gesprekken module en ontvang van elk gemist gesprek een mail, met de exacte gegevens van dit gemiste gesprek.

Statistieken

Meer inzicht over het belgedrag krijg je via onze uitgebreide gesprek statistieken.

Wachtrijoverzicht

Met het queue board kun je precies het aantal beschikbare agents / toestellen, de bezetting en het aantal wachtenden zien. Dit is een uiterst handige functie voor een (callcenter) supervisor.

Online telefoonboek

Houd vanaf nu één centraal adresboek bij in het portal. Dit adresboek kan vervolgens worden gebruikt in de vaste toestellen, softphone, presenceboard en handsets.

Speech2Text

Spraak naar tekst module ideaal voor bijvoorbeeld een medicijnlijn.

Callcenter

De callcenter module is ingericht om klantgericht te werken. Agents aan en afmelden als het nodig is, prioriteiten instellen en real-time overzicht op de huidige wachtrijen, het is allemaal mogelijk.

Nummerblokkade

Scammers en vervelende bellers weren? Het kan simpel met nummerblokkade.

Quickdesking

Flexibel werken en de complete configuratie van de aan jouw toegewezen extensie op elk toestel kunnen gebruiken, het kan met Quickdesking in combinatie met vaste toestellen van Yealink.

Belplan

De route van het inkomende gesprek.

Belplan generator

Het maken of bewerken van een belplan is nog nooit zo intuïtief /snel geweest als met onze belplan generator. Drag en drop, razendsnel een belplan bij elkaar klikken.

Browser Cockpit Extensie

Met de UCBee browserextensie heb je vanaf de browser toegang tot alle belangrijke functies van je toestel.

Presence Board

Met het Presence Board heb je het overzicht van alle extensies en wachtrijen met alle gemakken die daarbij komen kijken, ook als je niet bij elkaar in dezelfde ruimte werkt.

Click2Dial

Direct bellen door een nummer te selecteren, beschikbaar in:Chrome, edge, firefox , Windows en via API.

Terugbelverzoek

Klanten kunnen door het toetsen van een cijfer een terugbelverzoek achterlaten. Je krijgt daar een mooie lijst van.

Dit alles werkt natuurlijk met de maximale eenvoud!

Simpel in gebruik voor iedereen!

Realtime controle van belgegevens, financiën en zaken als tijdinstellingen en wachtrij overzichten? Het kan in het WeCloudit service portaal. Het portaal is zo ingericht dat je als klant zoveel mogelijk zelfs kunt aanpassen. Van click2dial gegevens tot aan quickdesking of het tonen van een queueboard, het is allemaal snel en overzichtelijk beschikbaar. Ben je even niet in de gelegenheid het portal op een PC te openen? Dan hebben we de UCBee app beschikbaar, het klanten service portaal in het klein.

Download onze UCBee app in de AppStore
Download onze UCBee app in de PlayStore
Je zakelijke telefonie beheer je eenvoudig met onze App en via onze portal.

Klik zelf je belplan in elkaar
met onze belplan generator!

Klik zelf je belplan in elkaar met onze belgenerator!

Nog nooit zó makkelijk!

Belplan generator van WeCloudit maakt zakelijke telefonie echt eenvoudig beheerbaar.

Het belplan is het kloppend hart van je bereikbaarheid. Heel belangrijk dus. Een belplan maken wordt meestal gedaan door tech-specialisten en kun je vaak niet zelf maken of direct aanpassen.

WeCloudit heeft daar nu dé oplossing voor! Met de belplan generator “drag en drop” je makkelijk en flexibel zélf je hele belplan in elkaar.

Door middel van de diverse belplan elementen, kun je in een handomdraai efficiënt, flexibel en makkelijk zelf je belplan maken.

Van keuzemenu, wachtrij, voicemail, doorschakelingen en versiebeheer het zit allemaal direct onder de knop van je muis. Een belplan maken is nog nooit zó makkelijk geweest!

Hulp nodig?
Wij staan klaar!

Kom maar op met je vragen!

Een passend antwoord vinden op een klantvraag of behoefte is elke dag weer mijn passie en uitdaging. Keer op keer ons productportfolio net even beter passend maken is een dagelijkse bezigheid en zorgen dat bestaande ICT diensten altijd beschikbaar zijn is elke dag weer mijn missie.

Heb je een vraag, een doel, een onmogelijk plan? Overleg met mij en ik ga mijn best doen het best passende antwoord te vinden dat je verder helpt.

Arjan Westmaas helpt u met al uw vragen over zakelijke telefonie en managed cloud.

Hulpvraag? Vraag het Arjan!

API Interface

API Calls ontvangen in je softwarepakket

Flexibel API calls ontvangen in je softwarepakket, van elk telefoongesprek? Dit kan via onze API interface. Van elk gesprek kun je zeer gedetailleerde xml bestanden ontvangen van alle events die plaatsvinden.